onsdag 9. desember 2020

Sid lager Karen Burniston kort

Hei igjen


Da var det 3. gangen jeg skal vise hva jeg har laget av Karen Burniston sine diser


Denne gangen har jeg brukt ganske mange. Tok utgangspunktet i disen 1106 Train Pivot Panels, men for å gjøre den litt mer julete så brukte jeg også 1107 Train Elements, 1016 Winter Animals, 1129 Gnome and Santa og pakkene i Diesen 1021 Sleigh PopUp



Begynte med hvitt og blå bazzil som jeg svertet med blått.
Brukte inne i kortet på øverste halvdel fra kaisercraft let it snow collectionen og nede Papirdesign sin mens vi venter (kakao med marshmallows) men brukte baksiden


Den samme brukte jeg på framsiden




Svertet jernbane svillene brune og farget resten svart. Så satt jeg meg ned for å leke meg å sette sammen alle delene jeg skulle bruke




Pyntet på utsiden med toget og noen vogner

Brukte også noen av trærne som jeg hadde her hjemme for å få den riktige juleeffekten. Brukte litt glittersnø for å få det hele til å skinne litt ekstra. Pepperkakemennene tegnet jeg selv og klippet ut.
😊

Håper dere liker videoen å får lyst til å prøve selv
😉

Vi ses neste uke  

Klem fra Sid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar