mandag 14. desember 2020

Karen Burniston julekort fra Sid




Hei og God Jul alle sammen 😊 Her kommer mitt siste kort fra Karen Burniston kolleksjonen



Jeg har her brukt dies pakke nr 1015 House & Fence Pop-up.
Brukt 2 vanlig bazzill og et ark fra papir design (tror jeg det var




Brukt 2 vanlig bazzil og et ark fra papir design (tror jeg det var 😉) til et 15-15 kort hvor jeg svertet kantene med vintage photo distress ink.



Plukket ut alle fargene som jeg ville lage huset av. For å få huset sånn at det ser ut som om det er av murstein så tok jeg å svertet mens jeg hadde disen på med fired brick. Syns det så mer naturtro ut 😉 ( prøvde med mange rød farger før det 😂)


Satt sammen alle delene Ã¥ bygde meg et gÃ¥rdstun. La pÃ¥ litt bomull sÃ¥ det skulle se ut som snø. Men pÃ¥ trærne brukte jeg Aleene’s glitter snow


På framsiden så satt jeg sammen det samme huset. Å brukte også papirdesign sitt mønster ark fra mens vi venter 😊 Syns dette var et meget lett å morsom kort å lage.














Syns dette var et meget lett å morsom kort å lage.

Tusen takk for meg
Ã¥ kos dere masse
 

Juleklem fra Sid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar