fredag 11. desember 2020

Et Kort Til En Ølentusiast

God fredag alle sammen!

Det nærmer seg jul med stormskritt så derfor tenkte jeg å lage noe som ikke er direkte jule relatert. Det resulterte i et kort i ølens verden. Papirdesign har kommet med både dies, mønsterark og pynt som passer veldig fint sammen, og det er nettopp dette jeg har brukt til dette kortet. 




Enkelt pyntet kort, men diesen og mønsterarkene gjør såpass mye ut av seg at jeg synes det ikke er behov for så mye mer enn dette :)

Under finner dere en link til video hvor jeg viser hvordan jeg har satt sammen dette kortet.


Ønsker dere med dette en riktig god helg og førjulstid!

Scrappehilsen 
fra
Kathrine



MATERIALER:
Bazzil: Black Op, White
Mønsterark: PD Iskald og God, PD Øl
Stempel: PD Øl
Pynt: Buttons





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar