mandag 27. april 2020

Shakerkort med oxides bakgrunn

Hei på dere!

I dag ønsker vi velkommen til Kathrine som nytt medlem i design teamet. Gleder oss til å være kreative med deg, og til å se alt det fine du lager.
Lykke til:)

Da var det tid for mitt første DT bidrag for Scrappiness. 
Dette har jeg gledet meg så veldig til! 

Først en liten introduksjon av meg 😊

Jeg heter Kathrine, er 36 år (måtte tenke meg om at jeg skrev riktig da jeg nettopp har hatt bursdag og ikke helt har vendt meg til ny alder😆) og kommer fra Fredrikstad.
Jeg har drevet med denne hobbyen i snart 10 år, men har likt å være kreativ hele livet.
Jeg bor sammen med min samboer og to barn på 3 og 7 år.
Jeg trives veldig godt med å lage kort, bokser, album og 3D prosjekter - egentlig det meste man kan lagt med papir. 
Jeg synes også det er veldig gøy å utforske nye teknikker så jeg begrenser meg sjeldent.

Mitt første bidrag er et shakerkort med en oxides bakgrunn.


Det er et forholdsvis enkelt kort, men tar kanskje litt lenger tid å lage enn det kan se ut som.
Dette er et kort jeg koser meg veldig med å lage da jeg synes det har en fin effekt.


Innsiden av kortet.

Her kan du se videoen av hvordan jeg lager dette kortet.


Her er målene jeg har brukt på dette kortet:
Base: 6" x 9 1/2" - preges på 4 3/4" på langside.
Panel: 5 3/4" x 4 1/2"
Diesen måler 5 1/2" x 4 1/4" - jeg har økt panel størrelsen med 1/4" og det samme fra panel til base, dette kan man gjøre helt etter hva man ønsker selv.

Under kommer en liste med materialer og utstyr som er brukt.


Da håper jeg dere liker bidraget.


Hilsen Kathrine



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar