onsdag 1. april 2020

God påske


Heisann,
her kommer en kjapp og enkel steg for steg i dag :)


Jeg har funnet frem diverse puncher og dieser for prosjektet idag.
Hadde lyst til å vise at diverse puncher og dieser, kan bli noe helt annet enn det var tenkt som!


Så her, har jeg stanset ut to sirkler, i forskjellige størrelser.
To blader fra en blad dies.
Og en etikett, som jeg rundet hjørnene på.


Sverter alle kantene for å få litt med dybde i papiret.


Så limer jeg den største sirkelen på etiketten,
deretter limer jeg den store sirkelen på den lille.
Og tilslutt bladene.


Og voila, du har en søt liten kanin!

Du finner diverse puncher her; Puncher
Du kan også bruke hjertepunch til føtter ;)
Blader som kan brukes til ører finner du her :)
Og den søte halen, finner du her



Jeg brukte kaninen min på en gavepose :)
Med papirer fra Pion Design,
og en rest med Bildmålarna.


Teksten er stemplet med alfabetstempler fra Papirdesign :)
Men du kan også bruke påskestemplet fra Papirdesign.


Her har jeg brukt godis stempel fra Papirdesign :)


Ha en flott onsdag,
klem fra Maya



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar