onsdag 16. oktober 2019

Toffifee eske med Prima og litt fargelegging. Tutorial.


Hei i dag har jeg en toffifee eske tutorial, og denne gangen klarte jeg la vær å spise opp all sjokoladen. Det nærmer seg jo jul med stormskritt, og dette er jo en veldig fin vertinne gave, julekort, eller som en liten ekstra gave om du skal gi vekk gavekort eller penger til jul



Jeg elsker disse nye Prima julearkene, det er rett og slett en fryd å lage noe med dem.



For ikke snakke om at jeg har brukt zig tusjene mine for første gang, det var skikkelig moro.

Mal til eske.


Mønsterpapir mål jeg har vist dere målene på alle delene, jeg bruker 1/4 mindre en disse målene.



Da er det bare å snurre film.







MATERIALLISTE

PAPIR

LIM
Glossy accents

DIV
Dotter

TUSJER
Orange 052
Orange 070
3 forskjellige grønn farger 045 - 041 - 047

Blandet Rød 022 og mørk blå 035
Blandet Grønn 047 og mørk blå 035



Ha en strålende dag, klemm fra Jorunn










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar