mandag 7. oktober 2019

Julekort med Studiolight


God morgen og god mandag, ny uke og nye muligheter. I dag har jeg tatt for meg 4 forskjellige studiolight dies og diecut bøker fra studiolight, krona på verket er at jeg har brukt studiolight mønsterpapir.



Jeg har storkoset meg med disse tingene fra studiolight, og til dere som allerede har disse disene må gjerne dele deres erfaringer med dem, og dele bilder av hva dere har laget med oss.

Jeg har helt klart fått en stor favoritt, hva er din favoritt blant disse 4 diesene ?

Her er forsidene på kortene.





Klarer du å gjette hva som er min favoritt ?

da er det bare å snurre film.




Det var alt jeg hadde for i dag, ha en strålende uke, god klemm fra Jorunn.




MATERIALLISTE :

KORT 1
Studiolight Dies nr 115

PAPIR
Bazzill Admiral
Bazzill Hvit
Studiolight mønsterpapir Ultimate scrap collection nr 44

LIM
3D Tap
Glossy Accents

INK

KORT 2
Studiolight dies Nr 118

PAPIR
Bazzill Hvit
Bazzill Kraft
Studiolight die cut bok 83
Studiolight mønsterark nr 53

INK
Archival Vermillon

DIV PYNT
Wood stjerner.

KORT 3
Studiolight dies 168

PAPIR
Bazzill hvit 
Bazzill Foil rosegull
Studiolight mønster ark nr 53
studiolight die cut bok nr 86

INK

DIV PYNT
Halvperler

KORT 4

Studiolight dies nr 165

PAPIR
Bazzill Kraft
Bazzill rød
Studiolight die cut bok nr 70
Studiolight mønster ark nr 01

DIV PYNT



2 kommentarer:

  1. Så mye fint! Du står jammen på. Koselig filmsnutt også! God fortsettelse! Klemsiklem :)

    SvarSlett