onsdag 23. oktober 2019

Hallo venn


Heisann,
det er min tur til å ha en liten steg for steg her i dag :)


Her har jeg plukket ut papirer fra Pion Design som passer til det jeg skal lage.
Og tekst strimplene har jeg laget selv :)


Jeg stemplet med ett tekst stempel rundt omkring på papiret.
Bare for å fylle arket.
Du kan for eksempel bruke teksten fra dette settet :)


Så skjærte jeg papiret i ca 1,5 cm brede strimler.


Svertet alle kanter med Distress ink Black Soot.


Og da lager vi selve kortbasen.
Skjær til en kartong i 17x30 cm.
Preg på 15 cm.
Og preg på 1 cm på hver side.
Kutt av på begge sider, til halveis på kortet.


Så kutter jeg min grønne kartong i 11,5x11,5 cm.
Og bruker en sirkel dies for å kutte ut.


Limer mine strimler på kryss og tvers i sirkelen.


Da blir det seende slik ut :)



Og slik ble mitt kort seende ut!
En invitasjon til Hallo-venn party.
Øynene limer jeg der jeg synes de passer inn ;)


Sjekk de kule øynene!!


Tagen inne i lommekortet.
Her skal invitasjonen limes inn :)


Ha en flott dag,
og håper du ble inspirert til å prøve :)
Klem fra Maya




Tekst: hÄnglar & Wings - Bakgrundstext

Papirer: Pion Design
Verktøy: Sirkel dies. Kort & Godt - Hallo Dies. Tag punch.
Pynt: Klistremerke bokstaver. Kort & Godt - Øyne.
Other: Alle kanter er svertet med Distress Ink Black Soot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar