mandag 24. oktober 2016

Tone K, gjestedesiger denne uka

Hei. 
Jeg heter Tone (Tone K. i scrappeverden). Jeg er 48 år og bor på Strømmen, rett utenfor Oslo. Jeg er samboer med Vidar. Sammen har vi Daniel på 16 år og jeg har en bonusdatter, Trine, på 31 år.

Jeg har alltid laget fotoalbum, men scrapping på den måten jeg gjør i dag begynte jeg med i 2004. I 2012 begynte jeg å lage kort. Og nå går det i LO, kort, PL, tags og noen ganger AJ.  

Vet ikke helt hvilken stil jeg har jeg….litt forskjellig. Liker å prøve nytt, men prøver det gjerne litt etter alle andre har jeg inntrykk av  Jeg er en av få som scrapper kronologisk og alt...og jeg er vel kanskje en av få som aldri har hatt scrappesperre også (bank i bordet) Jeg har funnet hobbien min med stor H.

Inspirasjon henter jeg i hovedsak fra nett, både innland og utland.  




Dette kortet har jeg laget tidligere i andre farger, men det var moro å lage så jeg lagde et til. Jeg liker å variere og lage litt «guttete» kort hvor det ikke er blomster og typisk jentepynt 




Her har jeg embosset motiv-stempelet 



og også fått brukt noen av alle sugerørene jeg etter hvert har fått et lager av:)


Dies er formet over sugerør og under gitaren, syns det ga en flott effekt


Stempeltrykket på vimpelen er også formet over sugerørene og festet med metallpynt


Håper dette ga inspirasjon, så sees vi igjen på onsdag:)

Tone K.




4 kommentarer:

  1. Gratulerer som gjestdesigner Tone :)

    SvarSlett
  2. Gult er kult! Tøft guttekort, Tone <3

    SvarSlett
  3. Kortet ble knalltøft i gult, nesten finere enn i rødt synes jeg :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige kommentarer :) <3

    SvarSlett