mandag 10. oktober 2016

Gjestedesigner Marianne

Denne uken har vi en gjestedesigner i bloggen, Marianne Johansson. Vi gleder oss til å se alle de flotte kreasjonene du lager:)



Her forteller Marianne litt om seg selv:
Jeg heter Marianne Johansson og bor i Hamar. Noen kjenner meg kanskje som skorpionen også.
Scrapping har jeg holdt på med siden 2005 og de siste årene har det vært mixed media og art journal som har stått mitt hjerte nærmest.
Jeg elsker den friheten mixed media gir meg.

Ta gjerne turen innom hennes sider for mer inspirasjon:)

Bloggen min: skorpionredet.blogspot.no
facebook: https://www.facebook.com/marianne.johansson.106
instagram: https://www.instagram.com/mariannejo61/


Mariannes første bidrag denne uka er en dobbel art journal side.


Som dere ser har det vært en lek med stensiler, farger og stempler


Litt nærmere bilde


 Mere moro kommer på onsdag:)
Hilsen Marianne

Her har jeg brukt sort + hvit gesso
diverse stempler fra Prima og Finnabair
diverse stensiler fra ARt Anthology
Archival Ink stempelputer (sort + watering can)



1 kommentar: