mandag 17. oktober 2016

Bente Årstad, ukas gjestedesigner



Vi gleder oss til en ny uke med gjestedesigner, denne gangen er det Bente Årstad som skal inspirere oss:)

Mitt navn er Bente Årstad, bor i Egersund med mann. Har tre barn, to barnebarn og to svigerbarn.
Begynte så smått å scrappe i 2004, men det tok helt av  i 2008 da jeg av  helsemessige grunner ikke klarte å jobbe så mye.
Så nå kan en trygt si at jeg  er hekta på denne flotte hobbyen som gir meg veldig mye.
Ting jeg ikke kan være uten er dies, mønsterark, perler og blomster.

Liker alt fra det enkle til vintage/shabby chic. Og koser meg især med forskjellige brette teknikker og esker.


her kan du finne mine kreative sider






Jeg har lagd en eske som kan brukes til så mangt. fin å ha med som vertinnegave f.eks. 
Esken har jeg kledd med nydelige juleark og pyntet med bånd, stemplel og dies.



Har også satt på føtter fra Tim Holtz




Måtte ha litt pynt nedi esken også, så da ble det mer perler, stempel og blomster



bygd opp selve motivet med 3d puter, for å lage litt "liv"
Da sees vi igjen onsdag, for mer kreativ inspirasjon:)
Bente






2 kommentarer: