fredag 2. august 2019

Må ha den!

Hei! Graciela her og i dag har jeg et enkelt kort å vise dere. 
Vet ikke dere, men mange ganger kjøper jeg stempler litt mer på 
impuls, fordi de er sååå fine at jeg må bare ha dem, men etterpå
blir de ikke brukt. Denne stempel plate fra kort og godt er en av dem. 
Jeg bare måtte ha dem, men den har samlet støv i flere måned, så i dag
fikk jeg meg til å bruke den. 
Og vet du hva? jeg skjønner at jeg måtte ha dem, de er bare så kule! 



En annen ting jeg bare må ha så jeg kjøper mye av er kraft kartong, ja fordi den kan brukes til alt tenker jeg......
men igjen, ender alltid med å bruke hvit som base til nesten alle kortene mine. 
Så denne gangen har jeg utfordret meg selv og det ble til og med fargelegging også.


Ble super fornøyd med kortet, og kan ikke skjønne at jeg ikke har brukt den muffins stempel før! 
Men det var super gøy å lage dette kortet, kjekt å også lage et kort som jeg ikke trenger å bruke 
flere timer på! 

Husk utfordring vi har på gang, den finner du  HER.

Materiell jeg har brukt: 



Graciela 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar