onsdag 31. juli 2019

Tag - med tutorial

Hei! Graciela her, i dag er det min tur til å blogge. 
Denne gangen har jeg valgt å lage en tag, hadde ingen plan da 
jeg begynte, så den ble imens jeg lekte meg fram.

  Først har jeg brukt litt brusho på en tag.    Så tegnet jeg noen hjertet på en side av en gammel bok, 
som jeg klipte.


Et par remsler fra boka har jeg også brukt, har brettet dem fram og tilbake og brukt distress crayons her og der på dem. 
Har brukt stempler her og der, og tegnet med distress crayons rundt hjertene etter at jeg limte dem på. 
Så ble det noen blomster, og litt diverse pynt.


Har brukt hvit distress crayon rundt hele tagen også rundt hjertene. 
Hvit gel pen, er en fin ting å ha, og den brukte jeg her og der, ikke så enkelt å se på bildene
men den gjør at ikke blomstene ble det eneste hvit på tagen.


Må si meg veldig fornøyd med de to strimle med papir, da jeg var ferdig så at det hadde 
passet veldig godt å sy dem, så det skriver jeg ned til neste gang :) 


Litt vanskelig å se på bilde, men jeg har hatt små dots med glitter ved hjertene og opp i hjørnet. 





Er ikke så flinke til å burke blomster, så jeg ble veldig fornøyd med denne tagen der jeg fikk
bruke mange! (for å være meg hihi) 
Håper du ble inspirert og husk at vi har en utfordring gående akkurat nå, den 
finner du HER. Gleder meg til å se hva dere lager! 

Materiell jeg har brukt finner du her:





Graciela 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar