mandag 5. august 2019

Criss Cross Card - tutorial

Hei!

Criss Cross Card er enkle, men samtidig veldig fine kort. Jeg er glad i denne bretten og i dag har jeg en tutoriad hvor jeg viser deg hvordan disse to kortene med ark fra Peon Design er laget.


Her har jeg brukt de nydelige, nydelige arkene fra Pion Design - Theodor og Bella. Jeg elsker de fine motivene og de fine litt duse fargene. Derfor har jeg pyntet litt sparsommelig fordi arkene er så fine i seg selv.


Her er en video tutorial på hvordan kortene er laget:


Du trenger:
2 stk bazzil 6" x12" - disse brettes til 6" x 6" kort og du kutter hver font på skrått
1 stk bazzil 5 7/8" x 5 7/8" til panel til å løft ut
1 Mønster ark (jeg har brukt et som er 4 stk 6x6" mønsterdeler fra Pion Design) Ønsker du flere motiver bør du velge å bruke 2 mønsterark kanskje.
Mønsterarkene har jeg kuttet til  3 stk: 5 7/8" x 5 7/8", det ene kuttes på skrått og det som skal på taggen er 5 3/4" x 5 3/4".



Tusen takk for at du tittet innom og jeg håper du hadde glede av tutorialen.
Lag deg en god uke:)




Material liste:Pion Design  - Theodore og Bella



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar