fredag 5. juli 2019

Heartfelt Kort med Sommerfugler

God fredag og god helg alle sammen :D I bloggen i dag viser jeg dere ett sommerlig kort med sommerfugler og lekre farger. :)



Jeg har brukt lekre mønsterark med flotte farger og farget sommerfuglene med dove blender pen sammen med distress ink. I Butterfly Dreams kolleksjonen fra Heartfelt som jeg har brukt følger det også med Thank You diesen.




Pyntet med grønne og lilla perler. Jeg er veldig glad i perler og syns at det løfter kortet. Inni kortet har jeg brukt ramme dies på begge sider og pyntet med en sommerfugl så den andre siden kan brukes som skrivefelt.


Alle somerfuglene er embosset slik at de får ett lekkert utseende med markerte linjer.



Takk for at du tittet innom. Happy Scrapping :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar