mandag 1. juli 2019

Raske sommerlige kort - videotutorial

Hei, og god mandag:)

Alle kan vel kjenne på at man ikke rekker alt man har tenkt, og at man ikke får tiden til å strekke helt til. Jeg har mange fine stempler med flotte motiver som jeg planlegger å fargelegge.....men i dag har jeg brukt de på en annen måte. Like fint, bare anderledes. 


Og jeg fikk laget mange på kort tid. Det gjør det ekstra morsomt.

Her er en video som viser hvordan jeg har laget kortene.



Du kan bruke Distress Oxide eller vanlig ink, det viktigste er at det reagerer på vann og du kan fint også bruke akvarellfarger. Stemplene velger du ut i fra hva du har. De er bare å slå seg løs :)
Her har du også en  gyllen mulighet til å få brukt opp litt restepapir. 







Det var alt for denne gangen. Håper du fikk litt inspirasjon!

Klem Bente-Heidi




Material liste:

Ark: Bazzil  og Akvarell ark 

Stempel : Litt forskjellig fra Lawn Faxn, Penny Black, Studio S og Marianne Design

Fargelegging: Distress OxideUtstyr og pynt:  flytende limDobbeltsidig tape,  vanlig tape



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar