fredag 19. juli 2019

Sommer & sol - Feriemodus - Strandliv





Heisann:-)


Riktig god fredag!




Da er det snart helg igjen og mange har også ferie.
Så da kan du kanskje få litt sommerfølelse av dette kortet.

Jeg koser meg på hytta ved sjøen og har blitt inspirert til å fargelegge.
 
Jeg har brukt vannfarger fra Prima med skimmer.
Det gir en fin effekt, men kommer ikke så godt fem på bilde.








Bakgrunnen med bobler er et stempel fra StudioLight.
Jeg har stemplet med Versamark vannstempel,
 og embosset med perlemor embossingpulver.
Så har jeg fargelagt med vannfarger fra Prima.

Fisken, sjøhesten og plantene er fra Heartfelt.
De er stemplet med sort Versafine,
og malt med samme vannfarger.
Teksten er fra Kort&Godt.




 



Har limt motivene på 3D puter.
Så pyntet jeg med noen få paljetter til slutt.
Må jo ha på litt mer bling.








Inne i kortet har jeg stemplet med en tekst.

 






 




Da ønsker jeg deg en riktig god helg og en kreativ sommer.



Klem fra Kristin







-MATERIALLISTE-

Bazzil: Aqua
Akvarellpapir: Van Gogh sort
Embossingpulver: Stampendeus Pearl lusstre



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar