fredag 28. juni 2019

Art Journaling

Hei, da var det meg, Graciela her igjen og jeg gleder meg til å vise dere en Art Journal side. 
Jeg må med hånda i hjerte si at jeg ikke syns det er så enkelt med art journal, 
stor sett fordi jeg tror jeg vil at de skal være så perfekte at i sted å kose meg med 
å lage dem, blir det bare stress.

Men sånn var ikke det denne gangen! må slutte å tenke at alt skal være så bra, 
og kosa meg, og det har jeg gjort , og jeg syns at det syns på siden min :) 

En glad side som jeg har kost meg med å lage. 


Har kost meg med lag på lag med maling, og med stempler som jeg har embosset med hvit embossingspulver på svart kartong, klipp og lim på siden. 
Etterpå har jeg brukt svart crayon og gått med finger over. 



Med posca tusjene (svart og hvit) har jeg tegnet strekker her og der. 


Rosa posca tusj har jeg brukt til å ha rosa flekker her og der også, disse er bare supre til 
å skrive og tegne på maling, uten at tuppene blir ødelagt. 

Ble super fornøyd med denne side, håper dere likte den også. 




Materiell jeg har brukt 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar