mandag 18. juli 2016

Romantisk kort med Kort og Godt

Hei,

Håper dere har en flott sommer! Jeg er klar for min andre ferieuke - og dette er også min uke hos Scrappiness:)
Jeg har koset meg med de flotte produktene til Kort og Godt, og det første jeg vil vise dere er et romantisk/nostalgisk kort i grønt.


Vår nye utfordring er et bingo med K&G, og jeg har valgt loddrett helt til høyre: blomster, bokstaver og blonder. Les mer og delta på utfordringen vår her.

Jeg har bare brukt et mønsterark, og motivet og sommerfuglene er klippet ut av arket.
Sommerfuglene har jeg farget med Ranger Perfect Pearls. Disse har jeg hatt en stund, men nå fikk jeg endelig prøvd dem. Motivet synes godt igjennom, og de gav et flott skimmer. Har brukt Stickles for å lage "kropp" på sommerfuglene. 



Rundt motivet har jeg laget små perler av Ranger Liquid pearls - gold. Alle kanter er rufset og farget med Distress ink.

Innsiden ser slik ut.


Her har jeg brukt et tekst stempel fra Kort og Godt, og skrivedelen har jeg stemplet med et stempel fra for å dekorere litt.


Fordi det er sommer og jeg er på hytta, har jeg fotografert ute i gresset - barbeint. Ikke ofte man kan gjøre det sånn som regnet har høljet ned. Soldagene er bare til å nyte. Håper dere har fått litt inspirasjon og ønsker dere en flott uke:)

Her er en oversikt over hva jeg har brukt.










1 kommentar: