fredag 1. juli 2016

Layout med Papirdesign

Jeg avslutter uken min med en layout av min datter, bildet er tatt for "noen" år siden, syns det passet så godt til disse Papirdesign arkene.
Har lekt meg med lag på lag her også, og med stempler. Begynte med å stemple på mønsterarket, så ett nytt mønsterark, det tredje har jeg fuktet i to hjørner og "dratt" sammen. Pynt, mer mønsterark og en dies og jeg var kjempefornøyd.



Her er diecuten, sort bazzill bak med mønsterarket oppå.


Her ser dere bedre stemplingen på første arket og masse bling


Litt nærmere bilde av papirbrettene


og andre siden, hvor jeg også har brukt en kul button.


Så da er min uke over igjen og jeg kan begynne å planlegge neste prosjekter:)
Ha en strålende og kreativ helg alle sammen, klem Lone

Jeg har brukt
Papirdesign mønsterark
Papirdesign stempler
Papirdesign bling
Papirdesign blomster
Papirdesign buttons
Papirdesign dies

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar