mandag 11. juli 2016

Inspirasjon til utfordring #17, lag på lag med papirdesign

Hei hei og GOD SOMMER! :)

Jeg har en LO med lag på lag som inspirasjon til vår utfordring #17 som nærmer seg slutten.
Det er fortsatt noen dager til fristen går ut, så bli med da vel!!! :)

Vi har vært så heldige å bli sponset av Papirdesign denne måneden, 
og med de tøffe mønsterarkene måtte jeg bare lage en LO til et bilde som har ligget på lur ....



Chipboard og klister tekster er fra papirdesign, og jeg syntes de passer fint til bildet, hehe!  :)




Bakgrunnen er stemplet med stempler fra Papirdesign, og så har jeg sprayet med 
dylusions ink spray gjennom en stensil. 
Jeg har bygd opp lag på lag med mønsterark, og brukt en liten rest av rødt julepapir 
for å "sprite" litt opp. Pilenene er stempel som jeg har bøyd på stempelplaten før jeg stemplet, slik at pilen fikk en bøy på seg.



Jeg bommet litt med den røde ink sprayen og fikk for mye rødt. Det skjulte jeg det ved å punche ut sirkler av papir- restene og lime på- og samtidig få litt ekstra effekt.



Jeg håper dette var litt inspirasjon til å henge seg på utfordringen vår som avsluttes 14.07.
Takk for at du besøkte bloggen, og ha en fortsatt fin sommerdag.

Klem, Helga <3



Til denne LOen har jeg brukt:

Mønsterark fra Papirdesign

Bazzill: 


Stempel: 


Pynt:

Dylusion Inks spray: Postbox red

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar