onsdag 13. mai 2020

Jeg liker deg!


Det er onsdag,
og klart for en ny steg for steg :)

Jeg elsker å fargelegge forskjellige figurer,
men det er kanskje noen av dere som ikke gjør det?
Men som samtidig liker alle disse forskjellige figurene,
og som da ikke får brukt de?


Så i dagens lille steg for steg,
så skal vi bruke en figur.
Og vi skal kun fargelegge bittelitt!
Her ser dere min søte gutt,
jeg har fargelagt huden og håret,
veldig enkelt, og ikke minst fort gjort!


Så stempler jeg denne gutten flere ganger på mønsterpapir,
som matcher kortet mitt.


Sånn som dette.


Så klipper jeg ut de delene jeg ikke har fargelagt.
Disse sverter jeg kantene på med Distress ink Walnut Stain.


Deretter limer jeg de på gutten.
Og voila han er blitt "fargelagt" så han matcher kortet!


Og her er han på kortet mitt :)


Ble han ikke fin?



Håper du fikk lyst til å prøve deg på min lille steg for steg :)
Ha en flott onsdag,
klem fra Maya



Stempler: Penny Black - Heart you
Tekst: Papirdesign - PD18396 En kvinne

Pynt: Papirdesign - Dots
Annet: Alle kantene er svertet med Distress ink Walnut Stain.
Farger: Skin - 074,069. Hair - 073,068. Shadow - 302. Ground - 075. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar