fredag 8. mai 2020

Du er den beste!

Hei kjære Scrappiness-venner!

I dag har jeg laget et kort i lyse duse farger. Et kort som passer å gi til en god venninne eller til en som har bursdag.
Dette herlige motivet heter "Flicka med Hårband" og er fra hÄnglar & Wings og du finner flere av dem til salgs her hos oss.
Teksten er fra Kort & Godt: M-291
Mønsterpapiret er fra den flotte serien til Maja Design - Summer Crush.

Jeg har pyntet kortet med blomster og halvperler fra Papirdesign:
Perlestamens er fra Heartfelt Creations

Motivet har jeg fargelagt med ZIG Clean Color Real Brush på akvarellpapir med disse fargene:
Hud: 074-Light Beige, 069-Blush
Hår: 068-Deep Brown, 073-Vanilla
Kjole: 028-Pale Pink, 074-Light Beige
Hårbånd, piratbukse: 302-Haze Blue
Sko: 068-Deep Brown, 073-Vanilla
Prikkene har jeg gitt litt glitterlim

Teksten på innsiden er fra Papirdesign: Smil
Basen og paneler er fra Bazzill: Hvit og Fersken
Til de fremste panelene har jeg brukt akvarellpapir - samme som jeg stemplet motivet på.

Her jeg brukt tekst fra en annen stempelplate fra Papirdesign: Godis.

Alle paneler er svertet med Distress Ink pute.
På framsiden av kortet brukte jeg Stickles glitterlim: Star Dust rundt motivet.
Ovale paneler er stanset ut med dies
Ønsker dere alle en fin fin helg!
Klem, Wenche



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar