fredag 1. mars 2019

Herrekort med bobler.





Heisann!



Jammen er det fredag igjen, og helgen banker på.

Da har du kanskje tid til å være kreativ.
Papirdesign har kommet med mange nye dies, stempler og mønsterark.
Jeg falt for denne flotte diesen med bobler.



Og her ser du resultatet av mitt herrekort.
Jeg har valgt å bruke en del av de "løse" boblene som diesen stanser ut.
De har jeg plassert  litt her og der på kortet.

I tillegg har jeg også embosset noen av boblene,
 og stjernene med embossingpulver.
 Brun franNuvo Hot Chokolate, og blå Turqoise fra Ranger

På den stemplede teksten har jeg brukt Versafine Clair brun Fallen Leaves.
Denne stempelputen ble lansert for ca. ett år siden, og er helt fantastisk.
Den stempler så godt, også tynne fine stempler blir så klare og fine.
Selve stempelputen er litt tykkere enn vanlig Versafine.
Derfor dekker den stempelflaten godt og du trenger ikke stemple flere ganger.
Selv på litt ruglete akvarellpapir blir det så fint.
Den fungerer supert til embossing også.
Du har god tid før du tar på embossingpulver.
Ble helt forelsket i denne stempelputen.








HURRA har jeg også embossest og opphevet med 3D tape.










Jeg gjentok prosessen med embossingen tre ganger,
for å få den glatte og opphøyde finishen.









Inne i kortet valgte jeg å bruke restene etter utstansingen.
Da får du brukt opp en del av restene, som jeg synes ble ganske fint.












Her har jeg valgt å ha et stort skrivefelt.













Ønsker dere alle en riktig god og kreativ helg.



Klem fra Kristin













-MATERIALBESKRIVELSE-
Memento penn: Tuxedo Black



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar