mandag 11. mars 2019

Distress Oxide kort - fargelegging med vann [>]


Jeg har i hele dag lekt meg med Distress Oxide og har fått laget flere fine bakgrunner 
og motiver med embossing og maling med vann:)



Jeg har brukt vann til å fjerne fargen i motivene, og så har jeg tilført ny farge. 



På videoen her så viser jeg deg fremgangsmåten:)




Her er de fargekomboen jeg har brukt på korten:

Festive Berries, Worn Lipstick, Spun Sugar

Scattered Straw, Dried Marigold, Worn Lipstick

Scatterde Staw, Dried Marigold, Festive Berries

Cracked Pistachio, Salty Ocean, Peacock Feathers

Cracked Pistachio, Broken China, Peacock Feathers









Her er det bare å slå seg løs med farger, stempler, vann og farger. Kan varmt anbefales!

Klem Bente-Heidi


Material liste:
Stempel: Penny Black (Full of Glee og Flower Embrace) og Heartfelt Creations (Backyard Blossoms Garden )
Pynt: Stickles




1 kommentar: