fredag 22. mars 2019

Blomsterkort med påskefarger

Det er fredag!!! I dette innlegget skal jeg bruke dem ferdige delene fra onsdagens tutorial sammen med litt nyheter fra Heartfelt Creations og med litt påskefarger :)


Jeg har brukt gult og lilla mønsterark med duse farger på grønt bazzilark som base. På forsiden har jeg brukt to størrelser fra Eyelet Diamond Die, pyntet med lilla og grønne perler og selvfølgelig bladene og blomstene jeg stanset ut ferdig på onsdag.
Inni kortet har jeg brukt dem samme mønsterarkene og laget en tagg med Album Tags and Accents på høyre side. Venstre side har jeg to hjørner fra samme dies-pakke og pyntet med Petite Pansy Frame som jeg har fargelagt med dove blender og Distress Ink. Her har jeg også brukt den største disen fra Eyelet Diamond Dies pakken for å få frem fargene.
Slik ble sluttresultatet og jeg er superfornøyd. Diamant-disene gir kortet ett litt luksuriøs utseende og sammen med en liten tekst, utformede blader og roser ble det også litt romantisk.

Takk for at du tittet innom. Happy Scrapping :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar