onsdag 24. oktober 2018

One sheet wonder - Tutorial

I dag har vi en ny Designer å presentere. Vi gleder oss til å jobbe i team med Graciela og til å se alt det fine hun lager. Velkommen til gjengen, håper du vil trives hos oss. 

Hei, Graciela her, utrolig kjekt at jeg fikk lov til å være en del av design team hos Scrappiness og gleder meg til å inspirere og bli inspirert.

I dag har jeg en tutorial å dele med dere. For ikke lenge siden var jeg på treff og en av oppgavene var "One sheet Wonder".
Det som egentlig betyr, er at du deler et 12x12 (30,5x30,5) ark i denne tilfelle i 12 deler og du lager 12 kort med disse.  Etter å ha google litt har jeg forandret litt på et som jeg fant. Håper dere liker ideen og gir dere den en sjanse. Lover dere at det blir gøy.

Det første du må gjøre er å velge et mønster ark du liker. Jeg har valgt et ark med motiv på begge sider.

Sånn deler du arket ditt.





 
 
 
 
 

Det ble kort til mange forskjellige anledninger, og alle med det samme arket! Ta deg en tur in bloggen min hvis du vil se flere detaljer av kortene.
Håper du syns det var et kjekt tutorial, og gleder meg til å se hva dere lager.



 



Stempler: kort og godt M344, kort og godt M349, kort og godt M394, kort og godt M395, kort og godt M396

Pynt:  PD halvperler hvit , CC-rhinstein sølv, PD-roser Orange , Bånd

Kartong: Mønster ark fra graphic 45, Bazzil svart , Bazzil hvit, kort og konvolutter , kort og konvolutter 

Dies: PD gratulerer lang , MFT smart phone

Øvrig: Scor -pal tape  , Nuvo medium glue penRanger - glossy accentPapirdesign- limputer Mermaid markers shipwrecked stempel pute archival ink - jet black acrylic stamp block , Tim Holtz -stamp platformVannpensel 


2 kommentarer: