fredag 12. oktober 2018

Høstinspirert kort





Hei og riktig god fredag!



Jeg elsker de flotte høstfargene ute, og har latt meg inspirere ved å male et
stempeltrykk fra Mrianne Design.
Som jeg har montert på det flotte mønsterarket til Papirdesign.
Synes fargene på trærne ute er så flotte.
















Jeg stemplet motivet med Archival Coffee på Fabriano Hot pressed akvarellark.
Deretter malte jeg det med akvarellfarger fra Prima sitt skrin Classic.
Skjærte til rundt motivet, og svertet kantene med Memento Rich Cocoa


Laget et hvitt panel med blonder og monterte bildet på det.
Til slutt satte jeg på 3D tape og monterte det på selve kortet.

















Her kan du se at det blir litt dybde når du får panelet opp fra bakgrunnen.

















Inne i kortet brukte jeg samme flotte mønsterark med blader,
og kuttet ut ordet klem tre ganger i hvitt.
Limte alle tre oppå hverandre for å få dimensjon.


Brukte Wink of Stella på det hvite.
Det synes dessverre ikke på bildet.
















På det siste panelet gjentok jeg forsiden til skrivefelt.
























Da ønsker jeg deg en riktig god og kreativ helg:-)






Klem fra  Kristin









-MATERIALLISTE-

Archival: Coffee
Memento: Rich Cocoa









1 kommentar: