fredag 14. september 2018

Lev enkelt - Drøm stort

Endelig fredag og snart helg, 
og idag vil jeg vise frem et CAS kort med tekst som hovedfokus.

Inspirasjon til dette kortet fikk jeg fra Ett Trykk, hvor
Elin har laget et nydelig og fargeglad kort.


Denne gangen har jeg lekt meg med distress og embossing og det er SÅ gøy.


Tekst stemplene fra Norsk Stempelblad er så herlige, 
og kun fantasien setter stopper for mulighetene.


Jeg har brukt distress på et panel, som så er blitt stanset ut.

Her har jeg brukt distress i forskjellige farger på hvitt papir, 4cc, så
stemplet teksten med embossing stamp pad og hatt på hvitt embossingpulver.
Varmet dette og avsluttet med å sverte kantene med distress.


Så da håper jeg at du har blitt litt inspirert til å leke deg litt med farger.


Ha en flott fredag og god helg når den tid kommer,
kos dere og vær kreativ.
Klem fra Line



Papirer: Hvit bazzill, hvitt glatt papir.
Verktøy: Embossing padembossingpulverdistress - shaded lilac, dusty concord, milled lavender.
Pynt: Dots fra Papirdesign

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar