fredag 7. september 2018

Julekule Heartfelt





Hei!



Som jeg lovet onsdag, skal jeg i dag vise samme julekule.
Dette settet fra Heartfelt inneholder to innsatser til selve kulen.
Her kommer den andre.







Den er ikke vanskelig å lage.
Jeg skal vise hvordan jeg har laget min.
Du trenger ett ark med glitter og stanser ut 4 stk. store enkle julekuler.
Så et hvitt ark, Bazzil coconut swirl, og stanser ut 4 stk. med mønster inni.
Det er da den minste store kula, så legger du mønsteret inni og stanser ut.









Nå preger du disse fire største på midten.









Så limer du halve siden sammen og setter på klyper til det har tørket.
Du trenger en tynn tråd som passer til oppheng.
Tre på perler og knyt en knute før og etter perler.
Jeg limte på en metallblomst i bunn.
Det er et metall blomsterbånd, jeg har klippet opp så det passer.
Pass på å lim tråden inni kula samtidig som du limer sammen.
Husk at det skal være en løkke på toppen, som du kan henge den i.









Da preger jeg de hvite forsiktig på midten også.
Til slutt limer jeg de på selve kula.
Du kan fint trykke den flat mens du limer.
Så bretter du den ut når du er ferdig.








På det hvite har jeg pyntet med liquid Pearls i sølv og hvit.
Det blir fint med halvperler også.
Til slutt pyntet jeg den med en sløyfe.
Og her ser du sluttresultatet.







Lykke til med din julekule.

Ønsker alle en riktig god og kreativ helg!



Klem fra Kristin







-MATERIALISTE-

Liquid Pearl silver, white opal
sølvtråd
blomsterbånd metall



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar