fredag 17. august 2018

Mitt første kort på ny pult, prima vannfarger og stempelsett fra visible image


Farger + Vann = Gøy
Lot meg inspirere av et kort Kristina Werner laget nylig.
Kortbase i hvitkartong 4 x 5 1/2 inch med toppbrett.
Panel, vannfargepapir fra fabriano.


Hjørnet mitt begynner å ta form og endelig har jeg fått tatt i bruk plassen.
Ikke helt i mål, men jeg nærmer meg.
Og sånn ser det ut nå.


Har tenkt til å prøve å stå litt når jeg holder på, men jeg har stol tilgjengelig.
Overgangen kan ikke bli for stor :)



Malt med vannfarger fra prima, deretter stemple med archival ink og stempelsett fra visible image "dare to swim".
Svertet kanter på kortbase og panel med Rager Dye ink pad "blue ribbon og lily pad" også brukt disse til stempling av tekst, brukt stemplingsverktøy for å blande fargene i teksten.
Tekst stempler fra papirdesign "PD16177" og Kort og Godt "M-394".



Panelet er festet på kortbase med 3D-tape og banner festet på topp av panel på samme måte.
Pyntet med litt wink of stella og enamel accents.

Og det var kortet for i dag.

Nå skal jeg kose meg med å få på plass ting, slik at jeg kan ta i bruk plassen min for fult.
Ha en fin fin dag.

Monica

 Blogger Pinterest Instagram YouTube ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar