fredag 10. august 2018

Krympeplast:)

Hei hei:)

Har sett på disse krympearksettene i sommer og hatt lyst til å prøve, så nå har jeg endelig fått gjort det. Det var jo superenkelt og ikke minst syns jeg det ble veldig fint.
Arkene finnes i forskjellige størrelser, etter hvor stort det du skal ha det på er:) Dette står i beskrivelsen under produktene i nettbutikken


'

Hadde en vase som godt kunne pyntes opp litt


Først klippet jeg ut det motivet jeg vill ha

                                                  


 Så varmet jeg opp vann til ca 80 grader



Tredde på krympeplasten



Så brukte jeg en pølseklype for å holde plasten på plass når jeg la vasen ned i kjelen, og vips etter ca 15 sekunder, krympet den på plass og jeg fikk meg en ny vase:)



Måtte jo selvfølgelig prøve ut med blomster i, syns den ble knallfin.
Nå skal jeg finne meg en fin tekst og skrive på etikken:)



Fortsatt god sommer:)
Klem Lone

Materialliste:
Jeg har brukt denne
Men er flere fine å velge i

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar