mandag 6. august 2018

Adventure..



This is all I need.

Sommertid hadde Eminem som hoved trekkplaster i år, og jeg klarte å få tak i 4 billetter på innerste sirkel før det ble utsolgt.



Dette gjorde helle sommeren for min del, for ikke snakke om at vi var heldig med været, og hele familien synes dette var topp.

Hvis jeg kunne velge mellom å dra til syden, ligge på stranden eller konsert, hadde jeg glatt valgt konserten engang til. Bare så synd at tiden gikk så alt for fort.



Jeg valgte å bruke serien StudioLight Memories of summer, den passet perfekt sammen med StudioLight Industrial 2.0 som egentlig er til bursdag, så lenge jeg brukte det som ikke står happy birthday går det jo bra. Ikke for det denne konserten føltes ut som en bursdag, julaften og 17 mai på samme tid.


Siden arkene gikk i dus lilla og rosa, brukte jeg litt metall for å oppveie, siden denne konserten ikke akkurat fremstår som rosa for meg hehe.

Det var alt fra meg i dag,ha en strålende mandag og en helt ny uke.

Klemm Jorunn

Material Liste:

ARK

DIV
Metall pynt
Archival Ink

STEMPEL
Visible images No regrets

LIM
Papirdesign Limputer
Glossy Accents

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar