torsdag 19. april 2018

Mini minialbum med tutorial

Heisann, da var vi kommet til torsdag, 
og jeg har en liten tutorial å vise frem.

Og siden jeg har en forkjærlighet for album,
så ville jeg vise dere et minialbum denne gangen.


Og dette er et mini minialbum,
for det måler ikke mer enn 3"x 2,3/4".

Og siden denne bloggen er full av så flotte tutorialer,
valgte jeg å hente frem en som ble laget i 2016 og den finner du her.

Falt med en gang for utformingen av dette albumet, for det gir uante muligheter.

Og jeg har storkost meg med flotte papirer fra Graphic 45

Så da håper jeg du ble inspirert til å 
kanskje lage en lignende album du også.


Ha en nydelig og kreativ dag,
klem fra Line


 
Papir: Sort Bazzil og mønsterark fra Graphic 45
Pynt: bånd.
VerktøySkjærebrett 
Annet: Alle kanter er svertet med Distress Ink - Black Soot


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar