fredag 13. april 2018

Blomsterkort til din beste venn!





Hei!

Våren er her og da kommer jo blomstene etter tur.
I dag har jeg laget et kort med masse syriner.
Ideen og teknikken med montering av blomstene,
 har jeg hentet fra et online kurs hos Heartfelt.









Blomstene er stemplet med Archival Deep Purple og farget med Cactus flower.
Deretter former jeg blomstene og limer de sammen oppå en minibløtkake.
Laget av sirkler i flere størrelser.
 Punchet ut av hvit kartong, og montert oppå hverandre med 3D puter.
Da får man en buet høyde på blomstene.
Alle kanter er svertet med Archival Deep Purple.





Kortet er pyntet ganske enkelt inni.
Jeg har stemplet motivene med Deep Purpel,
 og fargelagt enkelt med daubers fra Heartfelt.
De er trekantet og lette å fargelegge små områder med.
Jeg er ikke så nøye om det kommer litt utenfor.
Til slutt pynter jeg med masse glitter.











I midten på hver blomst har jeg pyntet med en dråpe Luiqid Pearl.
Litt glitter har det også blitt diverse steder på kortet.








Da ønsker jeg alle en riktig god og kreativ helg!



Klem fra Kristin.






-MATERIALLISTE-
Mønsterark: Heartfelt Lush Lilac
Liquid Pearls: Laveender lace
Nuvo glitter: white








1 kommentar: