fredag 20. april 2018

Cherish Life

Da var det endelig fredag igjen
og helgen står for døren.

Og da har jeg en liten tag å vise dere.


Noen ganger kommer inspirasjon til å lage noe av seg selv,
andre ganger kan jeg gå igjennom blader eller surfe på nettet
uten å finne noe.
Men denne gangen var jeg innom bloggen til Tim Holtz, 
for der vet jeg at det finnes massevis av inspirasjon.
Jeg bladde side opp og side ned, helt til jeg kom til 
Og der var den, akkurat den tag'en som jeg ville prøve på.

Jeg koste meg veldig med å lage denne, og merket at det var alt for lenge siden jeg har brukt distressene mine til å fargelegge med.

Sømmen rundt hele motivet er sydd for hånd.

Og teksten var et veldig bevisst valg. 
For det er veldig viktig å sette pris på det vi har 
og å fylle alle dagene med liv.

Så da håper jeg du ble inspirert til å 
kanskje lage en lignende tag du også.


Ha en nydelig og kreativ dag,
klem fra Line


Stempel:  Flower garden
Pynt: bånd.
Verktøy: dieser 
Annet: Motivet er fargelagt med distress og sømmen er sydd for hånd.

2 kommentarer: