onsdag 28. oktober 2015

Julekort av reste ark.

God morgen, og da var vi kommet midt i uken, dagene flyr av gårde. I dag skal jeg vise hva jeg gjorde med reste arket jeg fikk etter at jeg lagde det kortet du så på mandag her

Heldig for meg så var det jeg brukte av arket sånn at det passet med å lage et kort i 6 gange 6 inch, iallefall nesten. Så siden det var et hull der, bestemte jeg meg for å finne noe jeg kunne ha i det hullet. Jeg har fått den nye serien Craft & you å leke meg med, så jeg fant noen egler som passet perfekt, både i stemning og farger.


Tenkte jo ikke tenke på å pynte så mye inni da den på en måte var ferdig pyntet. Så noen ganger går noen kort kjappe å lage. Å ikke minst jeg fikk brukt restene.




Det var mitt reste julekort.

Jeg har brukt.

Mønster ark:
Craft & You Silent Night 05
Craft & You Silent Night 04

Blomster:
Papirdesign Pion hvit
Papirdesign Røde Roser
WOC  Rosebuds blue

Pynt:
Bling

Stempel:
Kort og Godt Julestempel

Dies:
papirdesign Juledies


Det var det jeg hadde for i dag, ha en nydelig kreativ dag.

Klemm Dt Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar