tirsdag 6. oktober 2015

Blomster og høstfarger

Hei hei, og god tirsdag.
Etter blogghoppen i går, tenkte jeg å komme med litt inspirasjon til utfordringen vi har gående frem til 14.oktober. Det fortsatt er litt tid igjen til å delta, og denne måneden er det tema Blomster.

Jeg har laget et kort med KaisersCraft sitt flotte blomster ark. Denne gang i høstfarger og rosa,
-og selvfølgelig blomster. :)




Innsiden har lag på lag og jeg har valgt å bruke gul- orange farge til knapper, tekst og Tag.

 Jeg har brukt kant punch med hjertemønster i bretten til lommen. I stedet for bånd eller hyssing til tagen, har jeg festet en blomst til en bit av snurregrenen.


Lag på lag.

Jeg håper dette var litt inspirasjon til å delta på vår utfordring, 
Det er bare å sette i gang!

Ha en flott og kreativ dag, og ikke glem å ta turen innom blogghoppen som pågår. Du kan vinne masse flotte premier.
Klem Helga :)



Jeg har brukt følgende til dette kortet:
Bazill Orange og Grønn
Perler fra Papirdesign.
Blomster fra Papirdesign, Wild Orchid Crafts, Storyteller og Prima
Pyntegren, snurr fra Kort og Godt.
Stempeltekst fra North Star Stamp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar