mandag 27. april 2015

INSPIRASJONSBIDRAG TIL KONFIRMASJONSUTFORDRING

GOD MANDAG folkens :) Da er det min uke igjen her hos Scrappiness og jeg er klar med litt inspirasjon til utfordringen vår som er konfirmasjon + perler og bånd/blonder.

Jeg er veldig glad i å lage disse posekorta! Liker både formen på posene og at en kan ha en tag og evt en liten gave/penger oppi.
Kortet mitt idag er i sort og lilla - kanskje ikke helt tradisjonelt, men syntes det ble fint sammen, og jeg digger jo disse herlige mønsterarka fra Papirdesign :)



Papirposen i bunnen er hvit og jeg har lagt lag på lag med mønsterark fra PD i lilla fargetoner. Digger lag på lag-stilen og det å mikse disse nydelige arka..


Rundt gratulerer-stempel fra PD, stemplet på svart kartong med hvit stempelpute og lilla bling rundt.


Fin trefugl - også fra Papirdesign. Sommerfuglbårda er også fra et av de samme arka.



Øverst en halvsirkeldies fra Tim Holtz og seambinding med et chipboardhjerte på - med en perle. Lilla perleswirl er også fra Papirdesign.


Enkelt pyntet med litt mønsterark, doily, blonde og stempel fra PD.


Her er tagen med skrivefelt. Her er også et par tekstremse-stempel fra PD - stemplet på sort med hvit stempelpute. Lilla blonde fra Papirdesign det også..

Det var litt konfirmasjonsinspirasjon... Bli endelig med på utfordringen vår !!

På onsdag er jeg tilbake med en tut på noe som har med BABY å gjøre :) Jeg skal nemlig bli FARMOR til høsten, juhu :) Er så heldig å være mormor til 7, og nå skal jeg bli FARMOR også :) Hvor gøy er ikke det kanskje?

Produktliste på kortet mitt:
PD mønsterark: Hell og lykke - smil til verden, Hell og lykke - snill og tøff
Dies: Tim Holtz 
Stempel: Papirdesign Fordi, Nesten mann og Ord til deg.
Blomster PD, Fugl - papirdesign, Blonder og bånd - Papirdesign, Perleswirl


Fiiiin mandag og klem fra meg,
Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar