tirsdag 24. mars 2020

Vårlig layout med kit fra Simple Stories

Hei!
På tide og ønske ett nytt DT medlem velkommen. Vi gleder oss til å ha deg med i gjengen Tonje.
Vi håper du vil trives med oss, og gleder oss til å se hva du skal vise:)

Tonje skal ta over videomandagene til Monica, så hun blir og se og høre annenhver mandag.

Lykke til:)

Hilsen Lone

______________________________________



Hei alle sammen :)






Da har jeg æren av å få dele mitt første inspirasjonsbidrag som DT for Scrappiness.
Dette har jeg gledet meg masse til :) Jeg har laget en vårlig layout med den nye "I am" kolleksjonen fra Simple Stories som har masse spreke farger og fine vårlige motiver med blomster og sommerfugler. En kolleksjon til å bli skikkelig glad av!








Dessverre ble ikke min youtube-debut helt problemfri,
 så slutten av vidoen er dessverre borte.
Jeg dyppet nemlig et sugerør i gullmaling og "stemplet rundt kanten på layouten helt til slutt.
Syntes det ble en fin prikk over i'en :)


Videoen kan sees her:



Håper dere blir inspirert :)

❤lig hilsen fra Tonje

Handleliste:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar