mandag 23. mars 2020

Trekning av premier og gavekort

 Hei dere flotte scrappejenter:)


Tusen takk for til alle som hev seg med på det vi fant på i helgen. Lite ante jeg når Elin og jeg satt fredag kveld og fant ut at vi ville finne på noe, at det skulle bli denne responsen. Sååå gøy.

Jeg hadde planer om å ha en livetrekning, men det hadde fungert dårlig når man har så mange å gå igjennom, så istedenfor ble det Mr Random som fikk hjelpe til:)

Utrolig mange flotte kreajoner ble levert til økeutfordringen, 80 stykk. Gleder meg til å sette meg ned å se ordentlig gjennom dem.

Økeutfordringen med denne premien til en verdi av ca kr 4000,-



Ble vunnet av innlevert bidrag nr 1 som er Kristin L. Andersen med dette flotte kortet


her er det maaange flotte blomster og de er blikkfanget på kortet. 


Gratulerer Kristin






Så var det Gavekort på kr 1 000,- til en kunde som handlet i løpet av helgen. Jeg er overveldet av alle ordrer og velger å trekke to gavekort på kr 1 000,- hver
Igjen er det Mr Random som har hjulpet meg, og her er det kunde med lodd nr 3 og nr  37 som ble generert. Nr 3 er en kunde i fysisk butikk og 37 i nettbutikken.
Gratulerer til dere:)



Tag en venninne og vinn ett gavekort hver på kr 500,-
Utrolig mange som ble med på dette også. Her har jeg lagt sammen alle "tagginger" på face og insta og gitt alle ett nr. Mr Random trakk ut Bergljot Hjelle som har tagget Linn Eirin N. Solheim
Gratulerer til dere:)

Igjen må jeg bare få takke alle som var med på dette impulsive stuntet.
Jeg sender dere alle gode varme klemmer og håper dere har det bra og koser dere med denne fantastiske hobbyen vi har. Deilig å komme litt bort fra alt det "skumle" som skjer rundt oss.

Så håper jeg der fortsetter å støtte alle oss småbedrifter i tiden som kommer, vi vil ikke  miste flere scrappebutikker i Norge💓

Vinnere, ta kontakt med meg på mail post@scrappiness.no eller sms 91574151

4 kommentarer:

  1. Åh, hjelpes meg! Tuuuusen takk! Det var en fantastisk avslutning på en 14 timers lang arbeisdag!

    SvarSlett
  2. Gratulerer sååå masse til alle vinnere ❤️Og tusen takk for muligheten til å være med, var kjempe kjekt 🤗

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig gøy at du ble med å leke med oss:)

      Slett