fredag 27. september 2019

Driving home for Christmas

 
 
 
Heisann!
 
 
 
Nok en uke har gått, og det er bare tre måneder igjen til jul.
Derfor har jeg laget et julekort i dag.
Her har jeg brukt Studiolight sitt stempel,
 som er fargelagt med Zig Clean vannpensler.
Embossingfolderen både preger og stanser ut en snøkrystall,
Mønsterarket er et nytt juleark fra Papirdesign.
 
 
 
 
 
 
 
 
Embossingfolderen  fra Studiolight preger snøkrustaller,
 i tillegg til å stanse ut en stor krystall i midten.
Brukte et panel i hvitt som måler 6" x 12" som base.
Preget og kuttet den ene delen og brettet det i to.
Neste panel som måler 5 7/8 x 5 7/8", preget jeg også.
Neste panel måler 5 3/4 x 5 3/4", preget med samme folder på nytt.
Deretter limte jeg de oppå hverandre.
Slik at stjernen i midten ble beholdt.
Brukte gilding polish glitterkiss Frosty Sparkle på forhøyningene på arket.
Glitteret kommer ikke så godt frem på bildet.
 
 
 
 
 
 
 
Motivet med bilen er stemplet med Sort Versafine stempelpute
på Strathmore Bristol Smoth akvarellpapir.
Da det var ferdig fargelagt klippet jeg det ut og limte på med 3D tape.
På juletre har jeg limt på små glassperler.
Til slutt pyntet jeg med lim som tørker hvitt og strødde på snø.
 
 
 
 
 
 
 
 
Følgende farger er brukt på motivet:
068 Deep Brown, 094 Gray Brown,038 Peacock Blue,037 Cornflour Blue,
043 Olive Green, 098 Pale Dawn Gray.
Teksten er embosset med brunt pulver på vellum, og klippet ut.
 
 
 
 
 
 
 
Inne i kortet har jeg brukt en dies fra Studiolight med juletrær.
Det er baksiden på mønsterarket som er brukt her.
 
 
 
 
 
 
 
Baksiden ser slik ut.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lykke til med ditt neste prosjekt!
 
 
 
Klem fra Kristin!
 
 
 
 


-MATERIALLISTE-
Bazzil White, Cinder

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar