onsdag 11. september 2019

Demo på moulds fra prima, og leire.



Stor takk til Britt Anita og Line som har bidratt med mange flotte kreasjoner, takk for alt dere har gjort og vært for Scrappiness. Nå takker de for seg og nye krefter supplerer det nåværende teamet.

Først ut er Journn Andreassen, hun har vært i vårt team tidligere også, og nå kan dere glede dere til å se alt de fine hun skal trylle fram. Jorunn har blitt rå på film, så blir nok flere innlegg med film utover:) Velkommen tilbake til oss Jorunn:)

Hei, hei Jorunn her, da var jeg tilbake som fast Dt, skikkelig moro. Jeg gleder meg sånn til å skulle inspirere igjen, og jeg starter med å vise demoen jeg hadde på Scrappiness treffet som var i sluttet av August.

Jeg vil å gå dypere inni i dette i to videoer som kommer på Torsdag og Fredag.

Da er det bare å se videoen som ligger nederst her, og la seg begeistre. Jeg skulle aldri begynne med leire, men et blikk på disse formene fra Prima var jeg solgt.
Har du mange ting som du aldri skulle prøve i hobbyen vår, som du bare måtte gi deg hen til ? I såfall hva er det.




Materialliste.

Moulds
  Mechanica  - Cogs and Wings  - Wing & Locket  -  Stars and Moons 

Leire
Das Pronto
Leiren fra prima er ikke kommet enda. Du vil finne den her etterhvert

Det var det jeg hadde i dag, i morgen kommer jeg med mer ang moulds, leire og hvordan jeg bruker det på en Tag og Art Journaling side.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar