onsdag 4. september 2019

- Art journal -

Hei! Graciela her, og i dag er det min tur til å dele litt inspirasjon med dere. 
Denne gangen har jeg laget en side til art journalen, bakgrunnen  er laget 
med zig clean color. Har valgt flere farger uten mål og mening
og bare tusjet fram og tilbake. 
Etterpå har jeg malt over med våt pensel. 


og sånn ble resultatet, enkel og raske måte å lage bakgrunn. 
Har brukt Bristol papir som er mitt favoritt ved bruk av zig tusjer. 
Opp i boksen med papir rester fant jeg en strimle med rosa kartong 
og den ble brukt til å stemple på. 


Har svertet kantene med en gull stempel pute, samt strimler med teksten. 
Og da var det bare å gå amok med stempling her og der, stempler er 
fra visible image. 
En av verktøyene i hobbyrommet mitt som jeg syns var litt dyrt, men allikevel verdt
hver eneste kroner er punch fra create 365, den er den største og jeg er super fornøyd med den.


Har brukt metall pynt fra Maya road. 


Til å sette sammen journalen bruker jeg disse søte ringer fra the happy planer, 
har både storeog små alt etter hvor mange sider jeg har, og de kan byttes hvis nødvendig
så de er veldig greie å bruke. 



Jeg bare elsker hvordan med så få ting en kan lage enten en side i art journalen, 
et kort, et bilde eller hva en nå har lyst til :) 


Er det noe du lurer på ikke nøl med å spørre så skal jeg hjelpe deg
så godt jeg kan.

Her kommer en liste over materiel jeg har brukt:

expander ring gold.  Punch big 11 holes    Vintage pynt

Bristol papir   zig clean color real brush marker   versafine clair Inkpad

visible images stempler paper house mønster ark


Graciela 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar