onsdag 26. juni 2019

Kort med tutorial

Hei, Graciela her, i dag er det min tur til å blogge og jeg har laget et kort som jeg 
aldri hadde laget før. Kortet så jeg på internett, og har laget et mal hvis flere
har lyst til å prøve seg. 



Det første jeg har gjort er å kutte 6 firkanter i 2x2 inch, så en lang 
strimle 1x12 inch, som jeg har brettet hver 2 inch. 

Da limer jeg på firkantene på papir strimlet, og det blir sånn. 


Har kuttet det som skal bli kortet mitt og 4 paneler, her har jeg brukt dette arket fra bo-bunny
som har motivet på hver side, da limer jeg dem på alle sidene på kortet. 
Det er ikke nødvendig å lime på baksiden, men jeg har gjort det denne gangen. 


Har stemplet og fargelagt på alle de små firkantene. Har fargelagt med 
zig clear tusjer, har brukt vanlig kartong, men det gikk ok for enkel fargelegging. 










Likte denne type kort veldig godt, så jeg har laget flere.
Enkle å lage og det blir litt mer wow faktor når kortet åpnes.
Håper du fikk lyst til å prøve deg, og jeg gleder meg til å se
deres varianter.

Husk at vi har en utfordring gående akkurat nå, du finner den HER.


Materiell jeg har brukt:

Waffle flower stempler  wink of Stella glitter 
zig clean color  ark boo bunny 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar