fredag 21. juni 2019

Et lags kort med motiv i fokus.

God morgen alle sammen. 

Da var vi kommet til Fredag og helgen banker på døren. 
Og jeg har gleden av
å dele litt inspirasjon med dere idag.



Jeg har laget et ett lags kort med motivet i fokus.


Her har jeg fargelagt med Distress for å lage bakgrunnen.


Stemplene er fra Visible Image, og de er stemplet med
forskjellig mengde blekk for å få mer dybde på motivet.


Jeg ble veldig fornøyd med fargene på bakgrunnen.
Jeg har ikke brukt vann, bare dratt distress utover med svamp.

Ha en riktig god Fredag alle sammen.

Kos dere og vær kreativ.
Klem fra Line



Papirer: Akvarell og Bazzil - sort
Stempel: Visible Image - Into the Woods
Blekk: Distress Ink: Black Soot, Stormy Sky, 
Milled Lavender, Seedles Preserves, Festive Berries, 
Dusty Concord, Antique Linen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar