fredag 21. september 2018

Squash Fold Christmas Card



Heisann, her om dagen kom jeg over en mappe på Pinterest som het fun fold card.  Der var det mye flotte kort som jeg har lyst til å teste ut. Dette er en av dem.

Dette kortet viser å hvor hektet jeg har blitt på heartfelt ,ikke minst å fargelegge. Jeg har brukt Fabriano tegnepapir, synes blyantene er bedre å jobbe med på dette papiret.

Kortes str er 8 1/2 inch x 8 1/2 inch. Det blir mye mindre en hva jeg vanligvis lager, men samtidig er løsningen på kortet en stor overraskelse for dem som får det.


Når du åpner kortet åpner det sg slik som dette bildet viser.


Ikke stor plass til å skrive i dette kortet, men det får bare våge seg.


Neida jeg har ikke tatt bilde feil vei, men når du snu kortet , så blir baksiden slik som dette.


Jeg har brukt Wink of Stella Brush clear for å få litt glitter i snøen.


Det var alt for i dag, ha en strålende fredag og helg.

Klemm Jorunn





Materialliste:

PAPIR:
Bazzill Kraft
Fabriano Tegnepapir 

STEMPEL:

DIE

DIV
Papirdesign Halvperle Hvite
Papirdesign Halvperler Røde
Wink of Stella Brush Clear
Scor-Pal Dobbeltsidig Tape
Art Glitter flytende lim
Fargeblyanter Chamelone Color tones 
Bånd 






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar