onsdag 19. september 2018

Julekort med Heartfelt.

Hei hei, da er jeg tilbake som en liten gjesteopptreden, jeg skal være her denne uken og neste uke, heldige meg.

Det er ikke mer en 3 mnd til jul, så det er godt å være tidlig ute, alt som er gjort, gjør at det ikke blir så mye stress i november. 

Jeg var på husmorferie hos Lone, og da fikk jeg med meg både make and take og et treff, mer skulle det ikke til før at jeg ble helt frelst på Heartfelt. Er jo bare så digg at du har dies til stemplene dine(kan bli litt lat kjenner jeg, helt slutt på å klippe ut sempeltrykket nå)
Det er ikke bare heartfelt jeg fikk øynene opp for, men Tim Holtz sin stempel plattform med magneter. Noe så genialt, får du et dårlig stempeltrykk, kan du bare fortsette å stemple, for du treffer på samme plass hele tiden. Jeg som er blitt så svak i armene, er veldig glad for dette.


Det er så koselig å farvelegge, veldig avslappende.
Jeg har brukt julearkene til heartfelt fra i fjor. De har kommet med en fin ny serie, som jeg vil linke til.


Jeg kjøpte meg en plate med julehilsninger, det at fontene var så forskjellig gjorde at det ble litt mer liv. Dette er den første siden inni kortet.



Her har jeg gjort plass til å skrive, disse arkene til heartfelt er så fint dekorert at de står fint alene.


Baksiden som fremsiden har fått litt halvperler for å fremme stjernene.



Det var det jeg hadde for i dag, ha en nydelig Onsdag.

Klemm fra jorunn


Materialliste:

PAPIR
Hvit Bazzill
Heartfelt blokk 12x12   Merry and Bright


STEMPEL
Heartfelt Merry Little Christmas Stamp set
Heartfelt Noel Sentiment Cling set


DIES
Heartfelt Merry Little Christmas 

DIV

Fargeblyanter Chameleon Color Tones
Tim Holtz  Stempel plattform
Lim Art Glitter
Dobbelsidig tape Score-Pal
Papirdesign 3D puter
Papirdesign Halvperler
Dots


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar