onsdag 26. september 2018

Pop opp Julekort



God Onsdag alle sammen, i dag skal jeg vise dere hva jeg har laget med å bruke Studio Light produkter, jeg er litt forelsket kan du si.

For det fine med Studio Light papir er at de passer sammen uansett hvilken serie du setter sammen. Her har jeg brukt sommer ark og vinter ark hulter til bulter, og det skulle man ikke tro når man ser det ferdige resultatet.

Størrelse på kortet er egentlig 10 x 5 inch, men jeg lagde først et med den størrelsen og det ble litt trangt inni kortet så jeg lagde meg en rygg, så min str er 10 2/8 inch og så 5 inch


All pynt jeg har brukt, er hentet fra denne utklipp boken til Studio Light. Rosa var ikke min farge når det kommer til jul, men dette kan jeg lage flere av. Rosa og turkis i lag er kjempe flott spør du meg.




Disse utklipps bøkene, har mange sider med forskjellig farger, blomster og annen pynt, så her har jeg å brukt i fra andre sider en den jeg har brukt hoved bilde fra.


Det grå arket inni her er en av de nyeste til Papirdesign. - Hjem til jul.


Stemplene er noen gamle papirdesign stempel jeg hadde fra før av.



Jeg har laget en rute til å skrive i, er litt koselig med egen tekst, uten om stemplene.


Ingen av disse arkene jeg har brukt her er juleark, men funker helt supert.





Her kan dere se ryggen jeg lagde meg, slik at det skulle bli litt bedre plass.



Det var alt jeg hadde for denne gangen. Jeg skal finne en annen brette teknikk til fredag. 
Ha en nydelig Onsdag.
Klemm Fra Jorunn




MATERIAL LISTE:

PAPIR

Bazzill Kraft
Studio Light Summerfeelings
Studio Light utklippsbok Sweet Winter Seson
Studio Light Home & Happiness serie 4 
Papirdesign hjem til jul kalender 2019

STEMPEL

Papirdesign

DIV

Bling
Flytende lim Art Glitter 
Limrull Scor-Pal 
Papirdesign 3D puter
Bånd




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar