fredag 28. september 2018

Pop up Julekort


Heisann, da var det fredag og snart helg igjen. Jeg har fått sansen for både pop up kort og Studiolight, så i dag er det en ny vri. 

I dag går det i brun og grå toner, ispedd litt rosa og turkist.


Det er så enkel å lage mange kort når du har denne boken å hente det du trenger. På dette kortet ville jeg se om jeg trengte å bruke noe annet pynt, og det gjorde jeg ikke.


Jeg hentet pynt både fra Frozen forest og sweet winter season.



Det var alt for denne gangen. Har vært kjempe koselig å skulle få vikariere og prøve å inspirere dere.
Ha en nydelig helg.

Klemm Jorunn


MATERIALLISTE

PAPIR:
Bazzill coconut swirl (min favoritt hvit bazzill)
Studiolight 3D Die cut block Frozen forest og Sweet winter season

DIV
Flytende Lim Art glitter hvit
Limrull Score-Pal 1/2
Papirdesign 3D puter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar